Πλέον, αν και στην Ελλάδα δεν έχει αρχίσει ακόμη να συμβαίνει τόσο έντονα, τα podcasts είναι κομμάτι της στρατηγικής marketing πολλών επιχειρήσεων.
Τι είναι το podcast όμως για τις επιχειρήσεις;
Χτίζουν πιο προσωπικές σχέσεις με το κοινό τους: Όταν ακούς κάποιους ανθρώπους να μιλάμε, είναι σίγουρα πιο “ζωντανό” και πιο άμεσο απ’ ότι ένα απλό κείμενο.
Αυξάνουν τις επισκέψεις στις σελίδες τους: Ως μέσο περιεχομένου, τα podcasts, μπορούν να φέρουν περισσότερους επισκέπτες στη σελίδα σου. Και περισσότεροι επισκέπτες, σημαίνει περισσότεροι εν δυνάμει πελάτες.
Ενισχύουν την εικόνα του brand: Σκέψου ότι ένα podcast πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα, σου δίνει την ευκαιρία να αναπτύξεις θέματα στα οποία είσαι ειδικός. Κάτι που αυξάνει την εμπιστοσύνη του κοινού και των άλλων επιχειρήσεων προς εσένα.
Αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα του brand: Όπως ένα νέο που τρέχει από στόμα σε στόμα, έτσι και ένα ενδιαφέρον podcast, μπορεί να “ταξιδέψει” σε ανθρώπους που δεν σε γνώριζαν. Έτσι, μαθαίνουν την επιχείρησή σου περισσότεροι άνθρωποι.
Είναι εύκολο: Αν και θα δούμε αργότερα τι χρειάζεται για να ξεκινήσεις ένα podcast, γενικά είναι κάτι το απλό. Ένα μικρόφωνο, μια συσκευή ηχογράφησης και διάθεση για κουβέντα, αρκούν για να ετοιμάσεις το δικό σου.