Το TikTok δεν είναι μια ακόμα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν είναι υπερβολή να την χαρακτηρίσουμε φαινόμενο, που φέρει τα δικά του ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το TikTok αναπτύσσουν τα δικά τους trends -τις δικές τους τάσεις δηλαδή- από τον τρόπο που μιλάνε, τα προϊόντα που αγοράζουν, τη μουσική που ακούνε, τις σειρές που βλέπουν, μέχρι και τον τρόπο που ζουν.
Και όποιος βρίσκεται στο TikTok, μπορεί εύκολα να αντιληφθεί ότι πρόκειται για έναν μικρόκοσμο -1,7 δισεκατομμύρια παγκοσμίως το 2023, ίσως όχι και τόσο μικρόκοσμος τελικά- με τους δικούς του κανόνες και τις δικές του νόρμες. Φυσικά, αυτός ο κόσμος έχει και τους δικούς του εκπροσώπους, τους λεγόμενους TikTokers, οι οποίοι δημιουργώντας περιεχόμενο, όχι μόνο έχουν μια full-time δουλεία, αλλά πολλοί από αυτούς βγάζουν εκατομμύρια.
Σύμφωνα με το Influencer Marketing Hub, μια εταιρεία ερευνών για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι επιχειρήσεις αυξάνουν τους προϋπολογισμούς για μάρκετινγκ μέσω influencers, με εκτιμώμενα έξοδα 6,16 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο στις ΗΠΑ το 2023. Αυτό σημαίνει ότι οι δημιουργοί περιεχομένου έχουν ανοιχτό το δρόμο για ακόμη περισσότερες οικονομικές συμφωνίες με μεγάλες εταιρείες που ελπίζουν να επωφεληθούν από την πλατφόρμα